چقدر سریع می توان برای دندان های جلو جایگزین قرار داد؟

/
از دست دادن دندان جلو می تواند به طور قابل توجهی روی ظاهر، گفتار و توانایی شما برای تغذیه صحیح تأثیر بگذارد. قرار دادن سریع جایگزین برای آن مهم است، اما جدول زمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این راهنمای جامع به بررسی تمام جنبه های جایگزینی دندان جلو با جزئیات می پردازد.

مقایسه ایمپلنت دندانی با دندان های طبیعی

/
دندانپزشکان چندین دهه است که از ایمپلنت های دندانی استفاده می کنند. بسیاری از این متخصصان دندانپزشکی این ترمیم ها را استاندارد طلایی در جایگزینی دندان می دانند. کاشت ایمپلنت ممکن است باارزش ترین روشی باشد که می توانید انجام دهید. اما برخی از افراد به این موضوع فکر می کنند که ایمپلنت ها چه چیزی دارند که دندان های طبیعی ندارند. اگر می خواهید بدانید ایمپلنت های دندانی در مقایسه با دندان های طبیعی شما چگونه هستند، در اینجا جزئیاتی را ارائه داده ایم.

چه فشار خونی برای درمان های دندانپزشکی خیلی بالا است؟

/
آیا فشار خون بالا دارید و به درمان دندان نیاز دارید؟ بسته به فشار خون خود، ممکن است نتوانید برخی از انواع مراقبت های بهداشتی دهان و دندان را دریافت کنید و بسیاری از دندانپزشکان از درمان بیماران مبتلا به فشار خون بالا اجتناب می کنند. در این مقاله، اطلاعاتی در مورد فشار خون بیش از حد بالا برای درمان های دندانپزشکی بدست خواهید آورد.