جراحی لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

بهداشت و سلامت دهان و دندان عموما از مهم ترین مواردی است که افراد در طول عمر خود باید رعایت کنند، با این حال ضرورت انجام برخی از فرایند های دندان پزشکی در این زمینه به اوج خود می رسد. با این حال اگر شما ساکن استان تهران هستید و می خواهید سلامت دهان و دندان خود را به متخصص و جراح لثه و ایمپلنت در تهران بسپارید این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

متاسفانه این موضوع و وجود برخی از متخصصان کم تجربه و نابلد سبب شده است تا بیماران بسیار زیادی وقت و سرمایه اولیه خود را به صورت کامل از دست بدهند و نسبت به جراحان لثه و ایمپلنت بی اعتماد شوند! از این رو اگر در ادامه این بخش با ما در تیم تهران ایمپلنت همراه باشید می توانید با تمامی نکاتی که در این حوزه باید به آن ها توجه داشته باشید، به صورت کامل آشنا شوید. همچنین در ادامه می توانید از عوارض انتخاب نادرست متخصصان جراحی لثه و ایمپلنت آشنا و باخبر شوید.

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

ایمپلنت و جراحی لثه چیست؟

عموما اکثر افراد در سنین متفاوت با ناهنجاری های دهان و فک رو به رو هستند، از این رو یکی از اقداماتی که می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی و سلامت دندان های شما بگذارد، ایمپلنت و جراحی لثه است.

در واقع در این جراحی پیچ هایی از جنس آلیاژهای سازگار با بدن در استخوان فک قرار می گیرد، این عمل عموما نیاز به تخصص و تجربه بسیار ویژه ای دارد چراکه در صورت بروز مشکل، اتفاقات ناگواری برای سلامت دندان و ظاهر لثه ها پیش خواهد آمد.

در همین خصوص قصد داریم راه های مناسب و ایده آل برای شناخت متخصص بودن دندانپزشک و جراح لثه را با هم بررسی کنیم و در نهایت شما را با تیم دندانپزشکی دکتر عباس گشاده رو آشنا کنیم.

حساسیت هایی که در جراحی لثه و ایمپلنت وجود دارد. (نکاتی که قبل از انجام جراحی لثه و ایمپلنت بدانید!)

به هیچ عنوان تصور نکنید که برای انجام فرایند های جراحی لثه و همچنین ایمپلنت، می توانید به هر مطب دندان پزشکی ای مراجعه کنید و حتی زیر دست هر نوع متخصصی قرار بگیرید! عوارض این فرایند دندانپزشکی همواره به دلیل مشکلاتی که می تواند در خصوص غیر متخصص بودن جراح برای بیمار به وجود بیاید، بسیار زیاد است!

از این رو در ادامه به معرفی حساسیت ها و مشکلات جراحی و کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص کم تجربه خواهیم پرداخت که عملا با اطلاع از این موارد، بتوانید مناسب ترین، بهترین و ایده آل ترین دندانپزشک متخصص در این عرصه را پیدا کنید. از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

1- انتخاب بهترین متخصص کاشت دندان

در مراحل انجام فرایند های درمانی در خصوص جراحی لثه و ایمپلنت دندان ها، انتخاب بهترین متخصص کاشت دندان همواره از مهم ترین مباحثی است که باید به آن توجه داشته باشیم. متاسفانه برخی از متخصصان در این عرصه تجربه لازم را برای انجام فرایند های جراحی ندارند که این موضوع در نهایت باعث ایجاد مشکلات جدی ای در فرد بیمار خواهد شد. که در ادامه به صورت مفصل تر در این خصوص (عوارض انتخاب نامناسب متخصص کاشت دندان) اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

2-همکاری پریودنتیست، پروستودنتیست و جراح فک و دهان

از آن جایی که این فرایند همواره حساسیت های بسیار بالایی دارد، عموما پریودنتیست ها، پروستودنتیست ها و جراح فک و دهان با یکدیگر برای انجام فرایند های جراحی لثه و کاشت ایمپلنت همکاری می کنند. برای آن که بتوان به بهترین نتیجه ممکن رسید، عموما این دسته از پزشکان باید تخصص و تجربه کافی ای در این زمینه داشته باشند.

همچنین توجه داشته باشید که جراحان فک و دهان باید حدود ۴ سال آموزش های لازم در خصوص جراحی بیهوشی و نحوه کاشت ایمپلنت را به خوبی پشت سر بگذارند. در سوی دیگر کار پریودنتیست ها و پروستودنتیست ها نیز به شدت سخت و سنگین است، آن ها پس از فارغ التحصیلی باید در برنامه های آموزشی ای که پس از دوران فارغ التحصیلی وجود دارد، شرکت کنند تا بتوانند بهترین تجربه لازم را کسب کنند.

از این رو حتما به متخصصانی مراجعه کنید که تجربه کافی ای در این زمینه داشته و دارای گواهینامه های لازم می باشند. این گواهینامه به نوعی تعیین کننده کیفیت کاری متخصص مربوطه است.

3-از نظرات سایر بیماران دیگر استفاده کنید.

یکی از مهم ترین بخش هایی که در این دسته وجود دارد، توجه به نظر بیمارانی است که قبل از شما توسط متخصص مربوطه فرایند های جراحی لثه و ایمپلنت دندان را به خوبی پشت سر گذاشته اند. شما با نمونه های موفق می توانید تجربه بهتری را داشته باشید.

عوارض جراحی نامناسب لثه توسط متخصصان کم تجربه و نابلد

همان طور که اشاره نمودیم جراحی لثه و ایمپلنت همواره به دلیل حساسیت هایی که دارد باید زیر نظر بهترین متخصصان حال حاضر صورت بگیرد تا بتوان نتیجه مناسب و ایده آلی را مشاهده نمود. با این حال در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی عوارض جراحی لثه و ایمپلنت بپردازیم، همچنین به معرفی مزایای انتخاب بهترین متخصص جراحی لثه و ایمپلنت خواهیم پرداخت.

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

قیمت و هزینه های جراحی لثه و ایمپلنت بسیار زیاد است.

فرایند جراحی لثه و ایمپلنت به دلیل حساسیت هایی که دارد، در دسته عمل های جراحی پر هزینه ای است که در صورت عدم انتخاب متخصص مناسب، میزان بودجه و سرمایه شما به صورت کامل از بین خواهد رفت

با این حال اگر بتوانید توسط بهترین متخصص جراحی لثه و ایمپلنت، فرایند درمانی خود را شروع کنید، عموما نیاز به پرداخت هزینه های مجدد برای جراحی و کاشت ایمپلنت نخواهید بود.

احتمال لق شدن ایمپلنت زیاد میشود!

در صورتی که توسط متخصصی کم تجربه فرایند جراحی لثه و ایمپلنت خود را انجام دهید در نهایت شاهد لق شدن دندان ها به دلیل عدم رعایت نکات لازم و فرایند های آن خواهید بود. از این رو این موضوع سبب خواهد شد تا مجدد شما به متخصص مربوطه در این حوزه مراجعه کرده تا فرایند درمانی خود را مجدد آغاز کنید.!

در صورت لق شدن و شکست ایمپلنت می توان شاهد لق شدن ایمپلنت دندان ها بود که این موضوع می تواند فرایند خورد و خوراک را برای فرد دچار مشکل کند.

خون ریزی و ورم لثه و آسیب به دندان ها

از دیگر عوارضی که می تواند فرد را دچار آسیب کند، متاسفانه خون ریزی و ورم شدید لثه ها است، این موضوع متاسفانه به دلیل عدم تجربه کافی پزشک مربوطه به وجود خواهد آمد که در پی آن متاسفانه باید مجدد فرایند جراحی لثه انجام شود. این روند می تواند دردناک و در برخی مواقع برای سلامتی انسان، خطر آفرین باشد.

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

از بین رفتن وقت و سرمایه

به دلیل تخصصی بودن جلسات جراحی لثه و ایمپلنت در برخی از مواقع می تواند مشکل ساز بوده و وقت بسیار زیادی از بیمار بگیرد. این موضوع در کنار سرمایه از دست رفته می تواند شرایط بد و نامناسبی را برای بیمار فراهم کند.

موارد فوق از مهم ترین و کلیدی ترین مواردی بود که در صورت مراجعه به متخصص کم تجربه و نابلد می تواند گریبان گیر شما شود، در همین موضوع پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از مراجعه به مطب های جراحی لثه و ایمپلنت از تجربه عملکرد و تخصص دکتر مربوطه به صورت کامل با خبر شوید.

مزایای استفاده از متخصص جراحی لثه و ایمپلنت خوب

در صورتی که در فرایند جراحی لثه و ایمپلنت بتوانید بهترین متخصص کاشت دندان را پیدا کرده و با کمک آن درمان خود را آغاز کنید می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید! مزایایی که می تواند در نهایت به حفظ وقت، سرمایه و همچنین سلامت جسم و روان شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد. از مهم ترین مزایای استفاده از متخصص جراحی لثه و ایمپلنت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نیازی به پرداخت هزینه های بسیار سنگین جراحی لثه و ایمپلنت نخواهید بود. این موضوع یکی از بهترین مزایای استفاده از متخصصان در این حوزه است. متاسفانه همان طور که مشاهده نمودید یکی از مضرات استفاده از متخصص کم تجربه و نابلد، صرف هزینه های بسیار زیادی عمل جراحی را برای شما در پی خواهد داشت.
  2. بدون کمترین مشکلی در لق بودن دندان ها می توانید به راحتی طول درمان را تحمل کنید. در صورتی که از متخصص کم تجربه در این موضوع استفاده شود، متاسفانه لق بودن دندان ها می تواند مشکل ساز شود.
  3. بدون خون ریزی و ورم لثه ها، فرایند جراحی لثه و ایمپلنت به خوبی انجام خواهد شد.
  4. بدون تلف شدن وقت و سرمایه به خوبی می توانید فرایند جراحی لثه و ایمپلنت را تجربه کنید.
  5. بدون کمترین درد و آسیب به دندان ها می توان عمل جراحی لثه و ایمپلنت را به خوبی انجام داد.

چگونه می توانیم از متخصص بودن جراح خود اطمینان حاصل پیدا کنیم؟

عملا این موضوع توسط بسیاری از افراد (عمدتا 90 درصد آن ها) رعایت نمی شود و بسیاری از آن ها گمان می کنند که در صورت تاسیس مطب و برخورداری از چند مدرکی که به دیوار متصل شده است، به بهترین مطب جراحی لثه و ایمپلنت مراجعه کرده اند! اما در حقیقت داستان چیز دیگری است.

اگر شما قصد دارید به یکی از مطب های دندان پزشکی برای انجام فرایند های جراحی لثه و ایمپلنت خود اقدام کنید، قبل از هرچیز به وبسایت نظام پزشکی ایران به آدرس (https://irimc.org/) مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات دندانپزشک (نام و نام خانوادگی) اطلاعات کاملی از درجه تحصیلی و تخصص او به دست آورید مسلما افرادی که دارای مدرک تخصصی جراحی لثه (پریودانتیکس) هستند صلاحیت و تجربه بیشتری در زمینه جراحی های ایمپلنت و لثه دارند

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

جراح لثه و ایمپلنت در تهران با دکتر عباس گشاده رو

معرفی مطب جراحی لثه و ایمپلنت در تهران

اما اگر به دنبال بهترین متخصص جراحی لثه و ایمپلنت در تهران هستید می توانید با دکتر عباس گشاده رو آشنا شوید. دکتر عباس گشاده رو متخصص جراحی لثه و کاشت ایمپلنت فارغ التحصیل از دانشگاه سراسری تبریز است و با گذراندن دوره تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت و داشتن بیش از 10 سال سابقه در جراحی های لثه و ایمپلنت می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در این حوزه برای انواع جراحی های لثه و ایمپلنت در شهر تهران باشد.

اگر نیاز به راهنمایی دارید، با ما تماس بگیرید!

ما در تیم تهران ایمپلنت شرایطی را برای افراد به وجود آورده ایم تا آن ها بتوانند قبل از مراجعه به مطب به تمامی سوالات خود در زمینه جراحی لثه و ایمپلنت اطلاعات کاملی را کسب کنند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت ویزیت و مشاوره از طریق شماره های تماس با بخش پذیرش در ارتباط باشید

جمع بندی

همان طور که مشاهده نمودید در این مقاله به صورت کامل به معرفی و بررسی مزایای استفاده از پزشک متخصص و تاثیرگذار در جراحی لثه و ایمپلنت پرداختیم، دوستان عزیز مجدد تاکید می کنیم که به دلیل عدم شناخت کافی افراد با حساسیت های این عمل، متاسفانه اتفاقات ناگواری برای برخی از عزیزان پیش می آید که رفع این موارد نیاز به هزینه های مجدد و همچنین وقت بسیار زیادی دارد.

از این رو سعی کنید همواره در شناخت متخصص و پزشک مربوطه خود دقت و توجه کافی ای داشته باشید تا در نهایت بتوانید بدون کمترین مشکل در این حوزه، فرایند جراحی لثه و ایمپلنت خود را در بهترین حالت ممکن انجام دهید.

‫4/5 ‏‫(2 نظر)‬
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *