از بهترین مارک ایمپلنت بیشتر بدانید

ایمپلنت دندان یکی از اقدامات درمانی در زمانی که دندان های شما می شکند یا دندان خود را از دست میدهید، می باشد. ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد و در شرکت های متعددی تولید می شود. از این رو دارای ویژگی های متفاوتی هستند. در صورتی که استانداردهای لازم جهت ساخت ایمپلنت ها در کارخانجات به طور کامل رعایت شود محصولی با کیفیت ایده آل خواهیم داشت. هر چه ویژگی های یک ایمپلنت تولیدی ایده آل تر باشد قطعاً آن ایمپلنت از شهرت بالاتری برخوردار می شود. در ادامه مطالب این مقاله سعی می کنیم برندهای ایمپلنت را  برایتان معرفی کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت

معرفی ایمپلنت آمریکایی

محصولات کشور آمریکا معمولاً محصولاتی با کیفیت و مرغوب هستند. نوعی ایمپلنت به نام ایمپلنت intra_lock در کشور آمریکا ساخته می شود که جز برترین محصولات جهان می باشد. تکنولوژی نانو در ساخت این برند آمریکایی سهم چشمگیری دارد. به همین دلیل است که مصرف کنندگان این نوع ایمپلنت از رضایت بسیار بالایی برخوردار بوده اند. ساختار این ایمپلنت طوری ایجاد شده است که بیمار به هنگام انجام فرآیند ایمپلنت گذاری هیچ گونه درد و عارضه ای را تحمل نخواهد کرد. عدم ابتلا به بیماری های عفونی در لثه یکی دیگر از ویژگی هایی است که با استفاده از ایمپلنت اینترالاک می توان آن را تجربه کرد.

دوام و استقامت بالای ایمپلنت ها یکی از ویژگی هایی است که تمام بیماران به دنبال آن هستند، با استفاده از این نوع ایمپلنت از دوام خارق العاده آن بهره مند خواهید شد. از آن جایی که انجام فرآیند ایمپلنت گذاری به کمک ایمپلنت اینترالاک بدون هیچ گونه درد و عارضه خاصی انجام می شود در نتیجه روند درمان نیز به سرعت بیشتری انجام خواهد شد. با استفاده از این نوع ایمپلنت دیگر نگران درد و خونریزی به هنگام انجام فرآیند ایمپلنت گذاری نباشید. این نوع ایمپلنت کاملاً بدون درد و با استحکام ایده آل می باشد. به همین دلیل است که در بین افراد مختلف محبوبیت ویژه ای دارد.

مشخصات ایمپلنت کره ای

کشور کره نیز انواع و اقسام متنوعی از ایمپلنت را در شرکت های متعدد می سازد. اگر بخواهیم دو نوع از برترین های این ایمپلنت ها را نام ببریم باید از ایمپلنت مگاژن و ایمپلنت دیو یاد کنیم.

بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت

ایمپلنت مگاژن و ویژگی های مربوط آن

نام ایمپلنت مگاژن در بسیاری از مطب های دندانپزشکی به گوش می رسد. این نوع ایمپلنت در کشور کره ساخته می شود. همان طوری که می دانید کشور کره یکی از بهترین تولیدکنندگان ایمپلنت در سراسر جهان معرفی شده است. کیفیت در مواد اولیه و طراحی ایده آل محصول از جمله ویژگی هایی است که به این ایمپلنت ها محبوبیت بخشیده است. قرار گیری ایمپلنت مگاژن در داخل دهان احتیاج به هیچ عملکرد و تجهیزات خاصی ندارد. متخصص ماشت ایمپلنت شما می تواند به راحتی آن را داخل دهان شما قرار دهد بدون اینکه ذره ای درد به لثه های شما وارد شود. اکثر استفاده کنندگان این برند از ایمپلنت رضایت کامل داشته اند، به همین دلیل به افراد استفاده از این نوع برند از ایمپلنت توصیه میشود.

خوب است بدانید یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده این ایمپلنت دارا بودن برگه ضمانت می باشد. در صورت ایجاد اختلال یا مشکل در ایمپلنت دندان های شما با بهره گیری از این برگه می توانید از شرکت سازنده بخواهید تا جبران خسارات را انجام دهد. شرکت نیز این مسئولیت را پذیرفته است که در صورت هر گونه مشکل در مدت زمان معین می توانید از شرکت بخواهید تا جبران خسارات را انجام دهد. اکثر افرادی که دندان های آن ها ترمیم دندان را نمی پذیرند از برند مگاژن استفاده کرده اند و رضایت بسیار بالایی از جایگذاری آن در بین دندان ها گزارش داده اند. علاوه بر این افرادی که از تراکم استخوانی بالایی برخوردار هستند می توانند از این نوع ایمپلنت استفاده کنند و از مزایای ایده آل آن برخوردار باشند.

مشخصه های مربوط به ایمپلنت دیو (dio)

کشور کره علاوه بر برند مگاژن ایمپلنت دیگری از برند دیو را تولید می کند که تاکنون توانسته است طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. روکش استفاده شده در این نوع برند از ایمپلنت بسیار مرغوب و مناسب می باشد. ماندگاری و استحکام روکش برند دیو منحصر به فرد است. کیفیت بالا در ایمپلنت و روکش برند دیو زبانزد است. نسبت به کارایی و مرغوبیت این جنس قیمت آن بسیار مناسب می باشد. در صورتی که از این نوع برند ایمپلنت استفاده کنید تورم لثه ها در دهان شما کاهش خواهد یافت. این نوع برند به شما کمک می کند تا جلسات مراجعه به متخصص ایمپلنت کاهش یابد و درد در قسمت های لثه ای به شدت کاسته شود.

بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت

مشخصه های ایمپلنت اس آی سی سوئیسی (SIC)

ایمپلنت های کشور سوئیس در جهان زبانزد است. ایمپلنت های متنوع از برندهای مختلفی در این کشور ساخته می شود یکی از این برندهای خارق العاده اس آی سی می باشد. کشور ایران ایمپلنت های اس آی سی کشور سوئیس را به رسمیت شناخته است و به صورت متداول از آن ها استفاده می کند. در این جا لازم است بگوییم از نظر کیفیت و استحکام رقابت تنگاتنگی بین این نوع ایمپلنت و نمونه های ساخته شده کشور کره ای وجود دارد. این در حالی است که قیمت این نوع ایمپلنت نسبت به نمونه های کره ای بسیار کمتر است. مواد مورد استفاده جهت ساخت ایمپلنت اس آی سی تیتانیوم نوع ۴ می باشد. تنوع در اندازه ها و ظاهر فیکسچرها از جمله ویژگی های دیگر این نوع ایمپلنت می باشد.

مشخصه های ایمپلنت آلمانی بیگو (bego)

برند بگو ایمپلنت در کشور آلمان ساخته می شود و از ویژگی های منحصربه فردی برخوردار می باشد. از آن جایی که کیفیت این نوع ایمپلنت ایده آل است طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. مدرنیته بودن و به روز شدن مواد اولیه در این نوع ایمپلنت توانسته است شرایط منحصر به فردی به دندان ها ببخشد. جنس ایمپلنت های بیگو آلمانی از تیتانیوم نوع ۴ است. به همین دلیل استقامت و استحکام آن ها بسیار بالا گزارش شده است.

بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت

برترین برند ایمپلنت مناسب دندان هر فرد چگونه انتخاب میشود؟

همان طوری که دیدید ایمپلنت های متعددی در سایر کشورها ساخته و عرضه می شود. با وجود کیفیت های مرغوب و منحصربه فرد هر یک از آن ها باید ایمپلنتی انتخاب شود که مناسب دهان و دندان های شما می باشد. در این زمینه نیازمند علم تخصصی می باشیم. به همین دلیل لازم است جهت تشخیص بهترین ایمپلنت از جراح ایمپلنت که تخصص کافی در این زمینه دارد کمک بگیرید. جراح ایمپلنت پس از بررسی های لازم و معاینه فک و دندان های شما قادر خواهد بود بهترین ایمپلنت ها با قیمت های متنوع که مناسب وضعیت دندان های شما است را برایتان مشخص کند. هر یک از این ایمپلنت ها جهت مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین لازم است وضعیت و شرایط دندان های شما توسط جراح ایمپلنت بررسی شود سپس ایمپلنتی مناسب جهت ترمیم دندان هایتان به شما معرفی گردد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *